Blogger Layouts

Syahjacker

Syahjacker

aku sedar siapa diriku disisimu :((

sy ingat sy nak jumpe awk harini..sy ingat sy nak bagi tau sesuatu.tapi awkk ..kehulu kehilir..awakk suruh sy jalan2 semua..humm tape sy tunggu jugak..sbb sy nak jumpe awk sgt..humm..sbb sy ...humm tade pe la..and dapat ar peluang jumpe awk..pas uh..sy pon tgu member....sy ingat awk bole la tunggu . and awk kata nak jumpe kawan awk..humm pegy la.sy tak kesah..sy tak nak awk marah .sy nak jaga perasaan awkk..humm..pas uh sy contact awk..awk kat mana..awk tak nak bagi tau..awk marah2 sy..kata sy palau awk semua. :( humm..tapi bile u sdr kawan i da nampak u..baru u nak bagi tau u kat mana..and i kejar u..sbb i nak ckp ..tapi bile i smpai ..i tgk u dgn kawan baik i sndiri :( humm terus hilang smgt i..serious time uh aku tak bole nak pk ape.da..humm tgh cube lupekan masalah uh..member aku kata.."syah cube kau tgk uh.. hummm die ngah pegang2 tgn..dibelakang aku ..humm sumpah berkecai hati aku time uhh..mungkin emosi gile.. tetibe jew..lagu dari kedai sblh..tajuk "baik baik syg" haha..tambah lagi buat aku sdh..smpai air mata aku mengalir tetibe..mungkin feeling sgt kot..haha..dgn member aku bole bantai nyanyi..kuat2...humm..tape la.mungkin ade hikmah disebalik semua ini..aku terima dgn redha:) aku harap korang kawan2 tlg aku ..k..aku da cube berubah..tapi keadaan yg memaksa..humm aku selalu buruk dimata kau..aku tau.. aku gagal..bagi kau rasai syg aku beri tu..humm ak harap kau jaga la diri baik2 k kini aku telah sedar semua nye sape diri kau.. hmm